torek, 28. februar 2012

Kdo je najpomembnejši človek v tvojem življenju?

 Patricija: Bratec Ožbej, ker je luškan.
Lara: Mami, ker me je rodila.
Svetovalna delavka Mihaela: Moj mož, ker sem z njim srečna.
Tamara: Moj oče, ker mi pomaga, ko mi je težko.
Mateja: Hišnik Rudi, ker vse popravi.
Ravnateljica Lidija: Mami, ker je vsem vzgled.
Učitelj Rajko: Sestra, ker me edina šteka.
Učiteljica Bernarda: Mama, ker me je rodila.
Andrej: Moj brat, ker mi pomaga.
Ana: Moja sestra, ker se veliko smeje.
Učiteljica Metoda: Sin Jaka, ker je prijazen.
In kateri je najbolj nenavaden človek, ki ga poznaš?

Ela: Stric, ker nenavadno in tako hitro govori slovensko.
Tamara: Mirko, ker se nenavadno oblači in pripoveduje strašne zgodbe.
Učiteljica Teja: Moj brat, ker me ima tako rad :)
Učiteljica Damjana: Sestra, ker je izjemna na vseh področjih.

Anketo so izvedle Lana Mihoci, Lia Kovač in Elu Aurora Žakelj

Ni komentarjev: