sreda, 28. marec 2012

NAŠI LJUBI PREDMETI

KATERI JE TISTI PREDMET, BREZ KATEREGA SI NE PREDSTAVLJAŠ SVOJEGA ŽIVLJENJA?

Učiteljica Eva: Knjiga.
Učiteljica Nelly: Predvajalnik za glasbo.
Julij: Postelja.
Matic: Flumastri.
Lana J.: Moji zvezki.
Ivo: Moji električni bobni.
Receptor Žiga: Računalnik.
Učiteljica Maša: Mobitel.
Patricija: Moj povšter :)
Učitelj Viktor: Ura.
Učitelj Dejan: Žoga.
Ravnateljica Lidija: Kavč.
Lea: Moja plišasta pikapolonica.

 KATERI TVOJ PREDMET TI JE ŠE POSEBNO DRAG?

Učiteljica Eva: Nalivno pero, ker mi ga je podaril oče.
Učiteljica Nelly: Moji kamni, ker so z vseh vetrov in hranijo lepe spomine.
Julij: Playstation, ker imam res dobre igre.
Matic: Moji avtomobilčki Strela McQueen, ker se rad igram z njimi.
Lia: Ena igračka avtomobilček, ker je tako lepe barve.
Hana: Moji posterji na steni, ker so na njih živali in pevci, ki so mi všeč.
Ana: Moj računalnik, ker ga lahko uporabljam, kadar hočem in mi ni dolgčas.
Receptor Žiga: Računalnik, ker na njem gledam filme.
Učiteljica Maša: Plišasti kuža, ker se lahko stisnem k njemu.
Učitelj Viktor: Moje gorsko kolo, ker se vozim z njim po naravi.
Ravnateljica Lidija: Obesek na verižici, ker sem ga dobila od nekoga, ki ga imam rada.
Učiteljica Simona: Smuči, ker zelo rada smučam.

Anketo sta izvedla Ivo Senih in Matic Bončina iz 3.a

Ni komentarjev: