torek, 19. januar 2010

NAJ NAJ ... (1. del)

NAJBOLJŠA PRIJATELJICA **

NAJBOLJŠA PRIJATELJICA JE TISTA, KI TE PODPIRA V DOBREM IN SLABEM.
JAZ IMAM TAKO PRIJATELJICO IN JE NE BI DALA ZA NIČ NA SVETU. ČE IMAŠ RES PRAVO PRIJATELJICO, SI DRUGA DRUGI ODPUŠČATA.

Naj vam napišem primer …

Ko prideš v šolo po nekaj dneh prehlada, ugotoviš, da bo učiteljica spraševala snov, ki je ti ne znaš. Razjeziš se na prijateljico, da te na to ni že prej opozorila, ko ti je prinesla zvezke, da prepišeš snov. In na tvoje presenečenje učiteljica pokliče prav tebe. Po dolgem spraševanje se spraviš v klop z nesrečno 2! Jezna si in razočarana nad prijateljico. Nekaj dni se kujaš, pa čeprav bi se zelo rada pobotala. Imaš močan ponos. Nazadnje le ugotoviš, da za tvojo 2 ni kriva ona. Kaj se pa nisi že prej učila! (Poleg tega pa se vsakemu zgodi, da kaj pač pozabi povedati.) Postane ti neskončno žal. Končno pogoltneš svoj ponos in ji poveš, kako čutiš. Kot prava prijateljica te sprejme in skupaj se spet spoprijemata s težavami, ki prežijo na obe. Pa tudi z lepimi stvarmi … :D

Ana Logar - 6.B



Najboljši dan

Pred kratkim sva z očkom šla na Golovec in tam naredila snežaka. V višino je meril malo več kot jaz. Za oči sva uporabila lubje, za nos sva uporabila palico (ker korenja nisva vzela s seboj), za usta krivo palico in za metlo veliko palico. Za pot gor in dol sva potrebovala 2 uri in 30 minut. To je bil moj najboljši dan v letu 2010.

Gal Šušteršič, 3.a


Najboljši dan v najboljšem mesecu

September je zame najboljši mesec. Takrat je moj rojstni dan. Meni in moji mamici se je zdel doslej najboljši sedmi rojstni dan. Takrat je bilo res super. Torta je bila slastna in najboljše darilo je bil bratec Nejc, ki smo se ga zelo veselili. Pri babici sem dobila tobogan in zelo velik bazen, v katerem so bile skoraj same sladkarije. Pri teti sem dobila kroglice, ki v vodi spustijo barvo. Tega rojstnega dne ne bom nikoli pozabila! Seveda pa se zaradi rojstnega dne že veselim naslednjega SEPTEMBRA!

Ana Kosmač, 4.a

1 komentar:

Gal pravi ...

hudo!!!Tudi moja sestrica ima septembra rojstni dan!