ponedeljek, 21. november 2011

INTERVJU S TETO MAGDO


Ali poznate teto Magdo? To je oseba, ki nikoli ne komplicira. In si iz dneva v dan barva lase. Najraje ima malinino  marmelado, lahko jo poje cel lonec. Odločili sva se, da jo obiščeva in narediva z njo kratek intervju.

Novinarki: Kako vam je ime in kako se pišete?
Teta: Medelin Orehek.
Novinarki: Kaj ste počeli, ko ste bili mladi?
Teta: Kako to mislite?? Počela sem to, kar sedaj, saj sem še zmeraj mlada!
Novinarki: V katero šolo ste hodili?
Teta: Raje vprašajte, v katero šolo nisem hodila!
Novinarki: Koliko ste bili stari, ko ste v oskrbo dobili nečakinjo?
Teta: Tega ne komentiram!!!!!
Novinarki: Kateri je vaš najljubši šport?
Teta: Barvanje las.
Novinarki: Katero barvo pa imate najraje?
Teta: Živo zeleno z črnimi prameni.
Novinarki: Ali nam poveste kakšno dogodivščino?
Teta: Z veseljem. Veste, aligatorju sem z golimi rokami odrezala jezik. Pilila sem si nohte, to aligatorje spravlja ob živce in si odgriznejo jezik.
Novinarki: Hvala za vse odgovore, upava, da se še srečamo. Nasvidenje.
Teta: Preden prideta, mi sporočita, da skuham aligatorjev čaj.



Seveda se bova res še vrnili. Da izveva še kakšno njeno zgodbo. In da poskusiva aligatorjev čaj!! Bljak, ha ha …..

Ana Pikovnik in Lea Novosel, 5.b

Ni komentarjev: