ponedeljek, 28. november 2011

SREČANJE Z JACKOM SPARROWOM

Srečala sva ga slučajno v Piranu, ko se je potikal po neki ladji. Najina novinarska kri nama ni dala miru, zato sva ga hitro malo zaslišala. Uspelo nama je narediti tudi eno fotografijo.


 Zakaj imate kitke?
Zato, da sem smešen, ker sem s kitkami kot punčka. Všeč mi je, če se ljudje smejejo, pa tudi če se meni.

Zakaj imate radi rum?
Zato, ker sem stalno žejen. Rum je pijača, ki odžeja in še spravlja me v dobro voljo :D

Zakaj se potikate po ladji?
Zato, da si bom kaj »sposodil«. Trenutno sem brez cvenka in rabim nekaj malenkosti.

Zakaj imate sabljo?
Zato, da si rešim življenje. Nikoli ne veš, kje te najde policaj.

Zakaj radi kradete?
Zato, ker brez tega ne znam živeti. To je moj način preživljanja.

In že je izginil med jambori in jadri …. iz teme se je še oglasilo, da gre spotoma še na lov za Hectorjem Barbosso.

Avtorja:
Vito Tkalčič & Luka Jesenek Dolinar, 4.a

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Nad-dobro, Luka in Vito! Nadaljujta s svojimi duhovitimi intervjuji, komaj čakamo naslednjega.