sobota, 5. december 2009

NOVOLETNO VOŠČILO

V času, ko se staro leto izteka in v daljavi že čutimo novega, si izrečemo in zaželimo mnogo lepega. Naj v našem imenu spregovori naša elektronska voščilnica. Brez skrbi pred virusi nove gripe se lahko prepustite našim e-objemom in poljubčkom :D

11 komentarjev:

sara pravi ...

oooo..kok lpooo
se pusebii mi je pa ušeč konec!!!

NT pravi ...

Tudi jaz sem se hudo zabavala, ko sem spravljala vaše slikce v zgodbico :D

sara pravi ...

hehe..lepo to

anica pravi ...

ja lepo

ana pravi ...

he he. ful lepo, konc je pa naii bolši!

anna pravi ...

itak!

(he he)

mishka pravi ...

carsko
res!!!!!!

mishka pravi ...

konc she posebi

ana pravi ...

ej vi moji oboževalci. eee.

ana pravi ...

he he , tko skos on enonimni prav!

dakika pravi ...

ej kdo je ta anonimni!?!