torek, 1. december 2009

VESELI DECEMBER ...

... ALI - LOVE IS IN THE AIR :)

Ljubezen je lepa zato, ker je polna čustev in hrepenenja. To mi lahko verjamete, ker sem to izkusil na lastni koži. Pravzaprav to izkušanje še ni končano.

Če si zaljubljen, ti gre ponavadi vse dobro in se ti zdi, da tehtaš samo dva miligrama. Jaz sem zaljubljen že v osnovni šoli. Med vikendi komaj čakam, da v ponedeljek spet začnemo s poukom. Med poukom čakam na vsak odmor in poskušam najti svojo simpatijo.

Ampak! Če si pripravljen zanjo narediti vse, raje prej preveri, če je vredna vsega tega. Ne glej samo na lepoto od zunaj. Pomembno je tudi to, kakšna je znotraj. Seveda si lahko zaljubljen v nekoga starejšega od sebe. Jaz sem od svoje simpatije mlajši tri leta.

Morate pa vedeti, da vas lahko zaradi zaljubljenosti sošolci zafrkavajo. Ampak ne ozirajte se na njih. Mogoče pa so vam »fovš«.

Lan Grošelj, 5.a

Imam prijatelja, ki se je zaljubil.

Ona je podobna osebi iz filma o Harryju Potterju - Ginny Weasley. In morda ta oseba celo mara mojega prijatelja!


Začelo se je pa takole: najprej je moj prijatelj gledal Harryja Potterja in mi potem povedal, da mu je všeč oseba iz tega filma. In ko mi je pokazal to sliko, sem vedel, da je to izrezana moja soseda. Potem so za to slišali še sošolci in ga začeli zmerjati … Meni se to ne zdi v redu. Ko te zafrkavajo, izgledajo »kao« zelo pametni, ampak v resnici je ravno nasprotno. Jaz mislim, da je zaljubljenost čisto OK!!!!!!!!!!

Upam, da se bo prijatelju uresničila ljubezen in da ga njegova simpatija enkrat poljubi.

Adi, 5.a

23 komentarjev:

ana pravi ...

JA, Sarčin ( oprosti Sara) Timikin veseli december!

sara pravi ...

hahhaa..ja tole je pa Lan zeloo lpo napisuu...ima iste prubleme k jss!!

mishka pravi ...

a je tudt isz nashe shole? kooook smo firbchniiiiiii

sara pravi ...

ce si to mene uprašalaa,,je poll udgoworr: JE IZ NAŠE ŠOLEE..heheh

Mishka pravi ...

ja ja sm
iz razreda kerga pa???????? pa a je lep al dobr al tok pametn?????

sara pravi ...

hm...ja men je full lepp..p men se zdii da je res tut full pamtnn. baje..heheh

sara pravi ...

hehhe mishka a te lahh uprašamm kdo sii*?

Anonimni pravi ...

mene tud zanima hhhhh

anna pravi ...

kdo je ta mishka????

Anonimni pravi ...

priznam da je ta lepa

timika-sara pravi ...

hehe..kdoo too ?? hm..a lah see tebe ušrasamm kdo si*? hehe..

mishka pravi ...

hihihiihiiii
sem iz kulezije pa berem kr pishete
pa nima veze kdo sem!!!!

sara pravi ...

aa..okii

rokika pravi ...

ja ma veze kdo si

sara-timika pravi ...

ma rokiika..nima vezze...xD

NE IZDAM SE pravi ...

LOL FUL,FUL LEPO IN ČUSTVENO.IMETI PUNCO JE DOBRO. TOTALNO SEKSI...HAHAHA...OPA.

NE IZDAM SE pravi ...

OK NAJ BO AMPAK VRNIMO SE K KOMENTARJEM.TO JE SUPER.UPAM,DA PRIDE NOV IZVOD

mark pravi ...

jow nov šov seveda pride.saj ga piše moj prijatelj LAN

Anonimni pravi ...

TA DVA STA ČIST USEKANA.MALO JIH POZNAM AMPAK TO NI NIČ PODOBNO NIMA...

Anonimni pravi ...

hoho še dva taka to je čisti LOL

Anonimni pravi ...

OJOJ TO JE PRAVA SRAMOTA ZA KOLEZIJO PO ENI STRANI

BRED PIT pravi ...

WHO ARE MISHA...

Lan Grošelj.... pravi ...

Dragi komentatorji......!!!
Tale zadeva presega vse rekorde.....
Če ne bomo nehali bo to postal, slovenski FB....
Hvala tudi za vse pohvale.....


Lan Grošelj....