ponedeljek, 1. marec 2010

RUNESCAPE

Dve leti nazaj me je prijatelj seznanil z nenavadno igrico Runescape. Že takoj mi je bila zelo všeč. Potreboval sem 1 mesec, da sem jo obvladal. Igram jo pogosto, ampak ne vsak dan, saj mi domači ne dovolijo računalnika tako pogosto.

Runescape je zelo dobra igrica.Tej igrici ni konca. Jaz jo že igram 2 leti, pa je še nisem "preobrnil". Pri tej igrici se zelo sprostiš. Jaz sem že combat 61, kar pomeni, da sem že prišel do stopnje 61. Lahko si največ combat 138. Če prideš do te stopnje, obvladaš že vseh 99 veščin (mečevanje, kuhanje, zažiganje, sekanje dreves, striženje ovac, kovanje, kopanje rud, reja domačih živali, … ).


Nekateri pravijo, da je Runescape zelo slaba igrica, ampak jaz se s tem ne strinjam. Meni se zdi, da je zelo zanimiva, saj opravljaš različne naloge, pa tudi poučna je, saj ti pomaga pri učenju angleščine. Zraven moraš vklopiti tudi možgane in načrtovati svoje akcije.

Priporočam jo vsem, ki so pustolovskega duha in imajo radi stare čase. Seveda pa ne preveč :)

Adi, 5.a

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

ni tog dobra grafika...ful dober je napisan

adi pravi ...

to je najboljsa igrca na svetu

Adi pravi ...

Danes sem prišel na krožek in videl, da se je Runescape prenovil. Nikoli si nisem mislil, da bo ta igrica še tako zanimiva.

Sedaj lahko zbijem za 140 in življenja imam več kot 579. Vse se je pomnožilo z deset. O tem, kar se je zgodilo na Runescape-u, se mi ni niti sanjalo - zato, ker se je začelo z zelo navadno igrico. Sedaj je še boljša

gal pravi ...

res je ful kulska!!!