ponedeljek, 22. februar 2010

INTERVJU

HIŠNIK RUDI

Odločil sem se, da naredim intervju s hišnikom Rudijem. Večkrat ga srečam na hodniku, a o njem ne vem veliko. Zdi se mi zelo prijazen in priden mož. Ponavadi je zelo zaposlen.

(Hišnik Rudi v svoji delavnici nad telovadnico)

Kaj počnete v svoji službi?
Popravljam šolski inventar, skrbim za urejenost okolice šole, poleti kosim travo, pozimi odmetavam sneg z novo frezo, vsak dan pripeljem šolsko kosilo.

Kako dolgo ste zaposleni na OŠ Kolezija?
2 leti.

Imate pomočnika/co?
Včasih mi pomagajo učenci.

Katero delo vam je najbolj zoprno?
Popravila namerno povzročenih škod.

Se vam je na naši šoli zgodilo kaj lepega? Grdega?
Lepo mi je, ko me otroci lepo pozdravijo.

(Rudijeve šolske potrebščine :)

Kakšni se vam zdijo otroci na naši šoli?
Zdijo se mi zelo pridni.

Kaj bi najraje počel, če ne bi bil hišnik?
Bil bi profesor telovadbe.

Kaj najpogosteje počnete doma?
Zaposlujejo me opravki okoli hiše.

(Ena najbolj pogostih Rudijevih zadolžitev v letošnji zimi)

Hišnik Rudi skrbi, da v naši šoli vedno vse deluje. Upam, da nam bo še dolgo v pomoč (in mi njemu :)


S hišikom se je pogovarjal Gal Šušteršič, 3.a.
Fotografiral je Aleks Čakš, 6.b.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

aleks je največji šipac!!!