ponedeljek, 22. februar 2010

RADI IMAMO ...

OGNJEMET

Ognjemeti so mi všeč, ker so zelo lepi in so v njem prečudovite iskreče barve. Na Japonskem spuščajo ognjemete poleti, tukaj pa jih lahko občudujemo le za novo leto.

Nina Sangawa, 3. razred



SMUČANJE

Za počitnice smo šli s prijatelji na Roglo. Prvi dan sem smučala
od 13.00 do 16.00. Potem smo šli v apartma na Rogli. Apartma
je bil majhen, a vseeno smo se imeli super. Drugi dan sem imela smučanje z učiteljico smučanja. Ime ji je bilo Andreja. Od ponedeljka do srede sem imela dve uri tečaja na dan. Od četrtka do petka pa eno uro na dan. Andreja je mislila, da bom osvojila bronasti znak, dobila sem pa srebrnega. Zato, ker sem se zadnji dan zelo potrudila.

Ana Pikovnik, 3.b


SONČNI ZAHOD
Zelo rada imam sončni zahod. Veliko jih vidim na morju. Ob vodi jih opazujem zvečer. Sončni zahod z veliko barvami vidim le redko. Sončni zahod je najbolj čudovit ob barvnih raketah.

Hana J. D., 3.b

ŠOLSKI ATRIJ

Atrij je moj najljubši kotiček šole. Pozimi se v njem kepamo in delamo snežaka. Poleti se tam guncamo na gugalnicah, se spuščamo po toboganu in igramo v peskovniku. Spomladi se lovimo in plezamo po plezalih. Jeseni pa se mečemo v kupe odpadlega listja in jih mečemo v zrak.

Hana Umek, 3.b


SVOJE LJUDI

Rada imam očija, mami, Tišo (mojega psa), mojega brata in prijateljice!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ajda, 3.b

Ni komentarjev: