sobota, 29. oktober 2011

INTERVJU Z JESENSKIM JABOLKOM

Naletela sva nanj, ko se je kotalilo po potki. Ker je izgledalo bolj zgovorno, kot so običajna jabolka, sva naredila z njim en krajši intervju.


Zakaj ste tako rdeči?
Ker sem bolan, kuha me vročina.

Zakaj imate luknje?
Ker so me razrili črvi.

Zakaj imate list?
Da nisem plešast.

Zakaj imate pecelj?
Ker sem visel z drevesa.

Kako je ime vaši ženi?
Moji ženi je ime Hruška. Privlačijo me nasprotja.

Zakaj se kotalite po potki?
Ker sem popil preveč mošta.

Kaj najraje delate?
Najraje se kotalim po potki.

Kaj najraje jeste?
Najraje jem vse.

Kakšni so vaši življenjski načrti?
Da postanem prvak v kotaljenju po potki.

Hvala za odgovore. Nasvidenje!
Jabolko se nama je zazdelo nadvse zanimiva pojava.

Luka Jesenek Dolinar & Vito Tkalčič, 4.a

Ni komentarjev: