sreda, 26. oktober 2011

OKTOBRSKO VOHLJANJE PO ŠOLI

Clipart

Če bi srečal čarovnico, kaj bi jo vprašal?

Clipart

Ravnateljica Lidija: Ali si dobra ali slaba čarovnica?
Učiteljica Petra: Ne bi je nič vprašala, bi pa rada šla en krog z njeno metlo :)
Učiteljica Nelly: A si bila kdaj zaljubljena?
Knjižničarka Lučka: Katero knjigo ta hip bereš? (Itaaaaak)
Učiteljica Maša: A mi malo posodiš metlo?
Nina, 11 let: A se dobro počutiš?
Lina, 13 let: A me lahko spremeniš v žabo?
Anja, 9 let: Nič.
Učiteljica Damjana: Ali lahko začaraš, da imajo ljudje nasmejane obraze, ko bi si to želeli?
Hana, 9 let: Ali nam lahko začaraš sladkarije?
Rijad, 9 let: A mi posodiš metlo?


Ali bi bil raje kuna .....


..... ali veverica??


Ravnateljica Lidija: Veverica, ker sem tudi sama živahna kot veverica :)
Maša, 11 let: Veverica, ker imam rada lešnike.
Učiteljica Nelly: Veverica, ker mi je všeč njena nagajivost. Je miroljubna in nežna. In zdi se mi, da se res zabava, ko pleza po drevesih gor in dol.
Lev, 12 let: Kuna, ker je meso in je lepša.
Majo in Žiga, oba 7 let: Veverica, ker zna odlično plezati.
Nika, 7 let: Kuna, ker je tako lepa.
Luka, 7 let: Veverica, ker je lepa.
Enej, 8 let: Veverica, ker sem jo že velikokrat videl.
Maja, 7 let: Veverica, ker je lepša od kune.

Katera je zares lepša??

Anketo sta izvedla Julij Rape in Ivo Senih, oba 3.a

Ni komentarjev: